wtorek, 3 grudnia 2013

Wyniki candy

Ogłaszający wyniki candy trochę się z tym miejscem żegnam. Z Wami nie zamierzam i mam nadzieje, że odwiedzacie i/lub będziecie mnie odwiedzać w nowym miejscu :).

Jeszcze raz przypomnę, że od niedawna prowadzę nowe miejsce w sieci, do którego serdecznie wszystkich zapraszam.

A teraz część cukierkowa :). Łącznie dostałam od Was 77 komentarzy i bardzo Wam dziękuje za zainteresowanie i zaangażowanie. Cieszę się, że mogłam trafić na nowe dla mnie blogi i mogliśmy się wzajemnie poznać :).

Random.org pomógł wskazać mi zwycięzce.


Z moich obliczeń wynika, że nagroda trafi do.... Magdy z Papierowego pokoju! Gratuluję :).. Magdo odezwij się proszę do mnie na mejla i podaj adres do wysyłki :).

A z resztą do zobaczenia na be-inspired.pl !

11 komentarzy:

  1. Gratuluję Magdzie, a Tobie dziękuję za zabawę!
    Twoje nowe miejsce w sieci już baaaardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Magdzie a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Magdy !!!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za zabawę a dla zwyciężczyni serdeczne gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, dziękuję, a to niespodzianka! :) Nowe miejsce odwiedziłam, będę zaglądała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne . tworzysz piękno wokół siebie . Pozwól ze zostanę na dłużej dołączając do grona obserwatorów zwłaszcza ze mieszkamy na Śląsku . Cottonara.
    http://cottonara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing blog I'm new follower hope you can follow me too xoxo

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń