poniedziałek, 23 lipca 2012

Wyniki Candy i kolejna kartka :)

Na początek pokaże Wam kolejną kartkę, tym razem imieninową :). Zdjęcie trochę kiepskawe, ale niestety mam tylko to jedno. Na dole kartki, ptaszki są poprzyklejane na kosteczki 3d :).


A teraz wyniki Candy ;).. Wybaczcie mi to opóźnienie. Z początku chciałam na leniuszka wylosować jedną osobę spośród wszystkich komentujących. Random grzecznie wytypował jedną osobę, ale stwierdziłam, że jednak muszę trzymać się zasad i wzięłam się do roboty. Losowanie przeprowadziłam ponownie i ku mojemu zdziwieniu wylosowałam tę samą osobę :D. Po prostu mini smash jest dla niej pisany ;)... Random wylosował:

A spośród wszystkich kwalifikujących się komentarzy wyłoniony został komentarz Martenki :)!

Gratuluję! Mam nadzieje, że zwyciężczyni zadowolona i czekam na adres do wysyłki na mojego mejla :). Reszcie serdecznie dziękuje za udział! Pewnie jeszcze kiedyś znów przygotuje candy :).


8 komentarzy:

  1. Hehe, cieszę się bardzo, że trafi w moje łapki :)
    Zaraz wyślę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Kartka jest bardzo ładna, ciekawie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Martenko!
    A kartka śliczna - fajne pastelowe kolorki i te dwa paseczki koronki zdecydowanie urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Martenki;) smash był dla niej przeznaczony;]
    Kartka, śliczna, delikatna, pastelowa- trafia w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, w takich ciepłych, letnich kolorach.
    Gratuluję Martence :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam napisać już wczoraj, że smash do mnie dotarł, ale zostałam brutalnie odcięta od Internetu :P
    Bardzo Ci dziękuję, smash jest cudowny. Naprawdę bardzo mi się podoba :) Na żywo jest jeszcze piękniejszy :) Ach, mam już na niego pomysł!
    Jeszcze raz wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń