czwartek, 14 listopada 2013

Be inspired

Witajcie :)

Ostatnio rozpoczęłam kolejną (dla mnie już czwartą!) edycje albumów wędrujących. Mój album ma być art journalem, a dziewczyny mają za zadanie zmierzyć się z cytatami, które powinny je zainspirować :). Wybrane cytaty nie są jakimiś moimi ulubionymi, ale dotyczą ważnych dla mnie tematów :). Zobaczcie jak wyszła mi okładka :).

Album nieoczekiwanie i mnie mocno zainspirował. Dlatego już niedługo będziecie mogły mnie oglądać w zupełnie nowej odsłonie w nowym miejscu :).




A to cytat, który wybrałam ja i moja interpretacja. Jest dość skromnie, ale po całych szaleństwach z całym albumem to wydało mi się najwłaściwsze :).


5 komentarzy:

  1. Wygląda przepięknie... :) hmm a na czym polega taki wędrujący album? Nigdy w czymś takim nie brałam udziału ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe doświadczenie musi być wypełniać taki wędrujący album. Wyszło świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Nie mogę się doczekać na swoją kolej!:) Hmmm w nowym miejscu, tajemnicza jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, naprawdę super wpisy :)

    OdpowiedzUsuń