środa, 20 lutego 2013

Key to my heart

Jestem zadowolona :). Ta kartka to coś czego potrzebowałam :D. Po raz pierwszy zrobiłam kartkę wyłącznie na wyzwanie. Kartka jest dla mnie czymś co mogę komuś podarować. Więc nigdy nie robiłam jej tak bez okazji. Ale wyzwanie w Scrapgangu było tak kuszące, że musiałam się zdecydować :D. Najpierw pomyślałam, że to proste. Lift. Ale rzeczywisty pomysł przyszedł w towarzystwie osoby, która ma klucz do mojego serca ;). Więc dziś wieczorem poszło szybko. I bardzo mi się efekt podoba. Początkowo chciałam zrezygnować z liści.. potem dodać tylko troszeczkę. Ale ostatecznie idealnie tutaj pasują :). Napis tylko nieco mi się schował.. Dlatego potraktowałam go glossy.. Koniecznie zajrzyjcie na bloga Scrapgangu by przekonać się jak wyglądał oryginał Doroty i moja interpretacja ;). Ale się rozpisałam... :D



Prace zgłaszam też na wyzwanie Sklepu-Ewa :)

19 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorów, i ..te przeszycia:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i kolory są świetne,bardzo klimatyczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja wersja, jest taka gorąca! Bosko wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie ciepło bije z kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lift! A kartka boska, na pierwszy rzut oka widać, że miłosna :) Kolory bardzo gorące! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kartka, bardzo ładny papier dodaje charakter tej kartce

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, ale tu u Ciebie milutko :D
    dziekuje za odwiedzinki u mnie i wyjasnienie mi koncepcji 2D :D
    ja w szkole bylam dobra z jezyka polskiego :P pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kartka, super interpretacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie karteczka jest nieziemska:) kolorki zachwycajace. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka jest moją faworytką w wyzwaniu scrapgangu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, ognista i temperamentna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :*.. Gdybym jeszcze miała swojego facebooka :D

      Usuń
  14. Świetny lift! Bardzo pomysłowy :)
    Dzięki za udział w scrapgangowym liftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny pomysł!!! Niby lift, ale jaki!!! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń