piątek, 9 sierpnia 2013

Inspiracje #3

Przyszedł piątek (jakoś szybciej niż zwykle :D), więc czas na inspiracje. To już po raz trzeci :). Ale dziś mam szczególny kryzys.. mam taki dzień, że jedyne co bym robiła to leżała na kanapie i nawet palcem nie ruszała :D. Nic mi się nie chce! Stąd też moje godzinne opóźnienie! Oby jutro przyszła jakaś ekstra energia!


1. Podkładki pod kubek :) - dla mnie wyglądają świetnie i można je zrobić samemu! Trochę filcu w arkuszach, igły, nitki i trochę chęci ;).. (Źródło)

2. Baldachimy - uwielbiam. I na pewno we własnym mieszkaniu wykorzystam :).. Swoją drogą piękna sypialnia. (Źródło) <- i inne baldachimowe inspiracje

3. Kawa na zimno :D - ostatnio gościu u mnie bardzo często :). Jest prosta i szybka do zrobienia. Kawa, lody waniliowe i u mnie sos czekoladowy i mięta do ozdoby :). (zdjęcie własne)

4. Attacus atlas - największa ćma świata :D. Wiem, że jestem monotematyczna, ale widziałam ją na żywo! Rozpiętość skrzydeł osiąga nawet 30cm! (zdjęcie własne)

5. A tak dla poszukiwań pozytywów w negatywach :).

6. Aglais urticae - Rusałka pokrzywnik - a bo byłam w motylarium wczoraj :). We wsi Bliziny. Mało gatunków, ale polecam coś takiego w waszej okolicy! (zdjęcie własne)

7. Surowe drewno - kocham! Podoba mi się faktura surowego drewna.. Drzazg się nie boję :D. (Źródło)

8. Książka "Hannibal" - polecam tę serie. "Milczenie owiec" dla mnie rewelacyjne, niebanalne i zaskakujące. Świetnie i szybko się czyta. Tę książkę dopiero zaczęłam (Źródło)

9. Labirynt w kukurydzy ;).. - we wsi Bliziny można pobawić się w polu kukurydzy ;).. Było całkiem sympatycznie (Źródło)

2 komentarze:

  1. jaka ogromna i piękna ćma! a podkładki świetne ;D cieszą oko ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. EXTRA! Cudne to surowe drewno! :-)

    OdpowiedzUsuń