środa, 14 listopada 2012

Jesiennie

Gdzieś pod koniec września wywołałam sobie trochę zaległych zdjęć. W konsekwencji zrobiłam już album o Norwegii, a całkiem niedawno skończyłam album jesienny. W kolejce czekają jeszcze dwa pakiety zdjęć na albumy :).

Album jesienny jest trochę prywatny i monotematyczny, bo są to zdjęcia z jednej sesji i głownie moje :D. Ale nic poradzić nie mogę na to, że mój M. fanem pozowania nie jest :D. Całość mi wyszła płaska jak nigdy :D, a licząc z okładkami jest tylko 5 kart.








7 komentarzy:

  1. Po pierwsze...to zdjęcie ostatnie, gdzie masz zwróconą twarz do słońca jest cudowne !!! II Ty na nim pięknie wyglądasz :)
    A po drugie.... to ja cały czas zachwycam się Twoimi albumami zdjęciowymi- są super !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Właściwa osoba na właściwym (albumowym) miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudny i klimatyczny album, super!! A Ty jesteś prześliczną dziewczyną i największą jego ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny album. Fajnie zgrałaś zdjęcia z papierami.
    A jeśli chodzi o transfery to tu znajdziesz informacje http://collagecaffe.blogspot.com/search/label/kawiarnia%20od%20kuchni
    Ja robiłam na medium akrylowym. Tanio można kupić w sklepie papierniczym. Trzeba tylko uważać żeby odpowiednio dużo nałożyć bo inaczej można się przy ścieraniu dostać do papieru bazowego :)
    Ale warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam, to że u Ciebie zawsze znajdę pracę idealną w każdym detalu ;) albumik cudowny, zdjęcia jeszcze piękniejsze :P nic tylko się rozpływać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album, doskonale skomponowany i tyle szczególików do podziwiania. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjecia i albumik wyszedl pieknie :)

    OdpowiedzUsuń