sobota, 19 października 2013

Bliżej nieba

Ten album był dla mnie trochę wyzwaniem. Chociaż nie, wyzwanie to złe określenie. Po prostu nie od razu zrozumiałam na czym zależy osobie, dla której był. Dlatego powstały dwie wersje. Pierwszą wersje pewnie kiedyś Wam pokażę, ale to dopiero jak go zbinduje :). Wersja druga nawet mi bardzo przypadła do gustu, jest po prostu w stylu w jakim chyba odnajduje się najbardziej, a na pewno mam najwięcej frajdy z tworzenia. Tytuł albumu "Bliżej nieba" odnosi się do jego przyszłej treści, ponieważ będzie zawierał w sobie zdjęcia z wycieczek w góry. Jak Wam się podoba :)?


Prace zgłaszam na wyzwanie szachownica w scrapkach.

6 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba. :)
    Trzymam kciuki za wyzwanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna okładka! Rewelacyjny klimat i bardzo fajny tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się bardzo podoba, okładka wyszła rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna okladka. dziękuję w imieniu Scrapek-wyzwaniowo za wzięcie udziału w wyzwaniu szachownicowym :)

    OdpowiedzUsuń