niedziela, 13 października 2013

Harmonogram

Witajcie! W związku z faktem, że na moim blogu zaczyna pojawiać się dużo różnych treści, postanowiłam Wam o nich pokrótce opowiedzieć i usystematyzować :).

1. Moje prace. Dla mnie najważniejsze :). I jest to temat przewodni mojego bloga. Prace będą ukazywały się raz, dwa razy w tygodniu, w zależności od innych obowiązków.

2. Inspiracje. Zdążyłyście już trochę ich poznać :). Ukazują się w każdy piątek i można w nich zobaczyć co w ciągu minionego tygodnia zwróciło moją uwagę. Dodatkowo w górnym menu utworzyłam specjalną zakładkę, aby łatwo można było odnaleźć odpowiednią inspirację :).

3. Wyzwanie z gościem. A to nowość :). Postanowiłam, że raz w miesiącu będę zapraszać osoby zajmujące się rękodziełem do wspólnego podjęcia wyzwania graficznego. Jednocześnie będzie można dowiedzieć się co nieco o danej osobie oraz zobaczyć jej ulubione prace :). Kiedy? Każdego 15. dnia miesiąca. Czy to już za dwa dni? Tak! Dlatego zapraszam Was serdecznie we wtorek by przekonać się kogo zaprosiłam i co z tego wynikło :).

4. W kuchni. Nie jest to blog o gotowaniu, ale odkryłam w sobie pasję do siedzenia w kuchni :). Dlatego postanowiłam, że raz w miesiącu będę dzielić się z Wami przepisami na różne potrawy. Dokładnie 20. dnia każdego miesiąca. Mam nadzieje, że zainspiruje to Was do gotowania :).

Poza tym chciałabym byście dobrze się u mnie bawiły i znalazły tutaj interesujące Was treści. Jeśli macie jakieś uwagi, propozycje, potrzeby to jestem otwarta :) i możecie do mnie zawsze śmiało pisać!

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie git :D
    Tylko, żebym nadążyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu pięknie to wszytko uporządkowałaś sobie i wymyśliłaś. Z przyjemnością zaglądam do Ciebie i czerpię inspiracje. Dodatkowo jeszcze będą u Ciebie goście, wiec z zaciekawieniem czekam na pierwszy występ. To już dziś !!! Mam nadzieję, że uda mi się zajrzeć do Ciebie za parę godzin. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to zrobiłaś :) bardzo chętnie będę zagłądać mimo, że nie scrapuje, chętnie ogłądam Twoje prace. A i chętnie posiedzę z Tobą w kuchni :) Jestesmy siostrami ale niestety tak daleko więc cieszę się i z inspiracji będę mogła Cię cały czas poznawać :P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń