piątek, 4 października 2013

Inspiracje #8

Jak Wam minął tydzień :)? Mi nawet całkiem dobrze. Wróciłam na Śląsk, pozbierałam ostatnie wpisy na studiach, rozpoczęłam kolejne semestry, ogarnęłam się, zrobiłam dwie nowe prace, a w skrócie nie nudziłam się :). O inspiracjach nie zapomniałam i będę je kontynuować. Jeśli Wam się podobają to proszę o pozostawienie choćby jednego słowa w komentarzu.. tylko po to bym wiedziała, że jest ktoś kto to ogląda :).

Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest cudowna.. śliczne słoneczko. Aż chce się spacerować :).


1. Brzoskwiniowa herbatka - jesienią i zimą pije ją litrami ;).. Polecam z liptona, pięknie pachnie i smakuje :) (źródło)

2. Październik - dla mnie miesiąc przełomowy, bo zawsze coś się zaczyna, coś kończy ;).. (źródło)

3. Parasolka ! - na jesienne dni bardzo przydatna, dlatego rozweselmy się wzorem i kolorem ! (źródło)

4. Paznokcie - moje wczorajsze dzieło :D.. podobno kropki będą tej jesieni bardzo modne :D... (zdjęcie własne)

5. Tygrys - posłuchajcie piosenki Katy Perry - Roar.. mnie ładuje pozytywna energią :D (źródło)


6. Deszczowo - u mnie dziś słonecznie, ale w zeszłym tygodniu niemal codziennie padało... trzeba się zacząć uzbrajać w spokój ;).. (źródło)

7. Włoska kuchnia ! - Uwielbiam, kocham i wszystko inne! I wcale nie chodzi o pizze :). A masę frajdy mam z przygotowywania (źródło).

8. Sweterki - ja dalej w tym temacie.. bo na taką pogodę je uwielbiam i nadal poszukuję nowego nabytku :). (źródło)

9. Truskawkowy wisiorek - mam zamiar w chłodniejsze dni pamiętać o cudownym lecie :).. więc do kolczyków dokupiłam truskawkowy naszyjnik :). Jakby co to był w poprzednim katalogu AVON ;) (zdjęcie własne)

4 komentarze:

  1. Cudne inspiracje. ta piosenka prześladuje mnie codziennie, oczywiście w pozytywnym znaczeniu. A wisiorek chętnie bym Ci skradła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kropkowe paznokcie :D sweterki też bardzo fajne, właśnie też muszę się wybrać na poszukiwanie nowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zajrzeć sobie w Twoje inspiracje, bo są takie mało 'mainstreamowe' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam zdanie Mandarynkowej ;) - parasolka ma cudny wzór !

    OdpowiedzUsuń