wtorek, 15 października 2013

Wyzwanie #1

Jak zapowiadałam przychodzę dziś do Was z wyzwaniem, które podjęłam wraz z moim pierwszym gościem ;). A któż to jest ? Osoba utalentowana, tworząca cudowne romantyczne prace, które mają swój styl i charakter. Jej prace są szalenie inspirujące :). Przedstawiam Wam Joasię (Chimera), która większości z Was jest doskonale znana :).


Poprosiłam Joasię aby odpowiedziała na parę pytań, zobaczcie sami co napisała!

Jak zaczęła się Twoja przygoda ze scrapem, i czym najbardziej lubisz się "bawić"?
"Swoją przygodę ze scrapem zaczęłam w 2009r. Dostałam od znajomej kartkę wykonaną przez nią, która tak bardzo mi się spodobała, że sama postanowiłam spróbować "jak to jest z papierem" ;) Jak widać, wciągnęło mnie na dobre. Czas leci, a ja powoli odkrywam tajemnice scrapbookingu, obecnie jestem na etapie mediów, to one najczęściej pojawiają się na moich pracach."

Co Cie inspiruje?
"Opowiedź jest prosta - życie :) Inspirację znajduję we wszystkim, co mnie otacza."

Twoje trzy ulubione prace
(1,2,3)

Wspólnie z Chimerą zmierzyłyśmy się z poniższym zadaniem. Grafiką można było zainspirować się dowolnie. Mógł to być cytat, kolory, układ, motywy.. lub cokolwiek innego. Ograniczeń nie było, miała nas ponieść tylko wyobraźnia :). Jak sobie poradziłyśmy ? Choć prace powstawały zupełnie niezależnie, obie zainspirowałyśmy się cytatem oraz wykonałyśmy prace na blejtramie. Zobaczcie sami!


Praca Chimery, która zainspirowała się cytatem i kolorami.


Moja praca. Ja również zainspirowałam się cytatem, kolorami i rosą, użyłam duże ilości glossy accents :). Postawiłam również na blejtram.


Mam nadzieje, że Was zainspirowałyśmy :D. Chętnie zobaczyłabym jak Wy sobie poradzicie z zaproponowaną przeze mnie grafiką :). Śmiało możecie wrzucać linki w komentarzu, może znajdzie się jakaś nagroda ;)?

7 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję za zaproszenie, przyjemnie tworzyło mi się tę pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak znajdę czas to kto wie...? ;) Świetne prace, niezwykle inspirujące :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, cudne interpretacje. I jej, ale Tobie genialnie wychodzą te blejtramy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie genialne i obie takie Wasze, Chimery tajemnicza jak zawsze a Twoja cudnie postemplowana, bardzo lubię takie tło :)
    Gratuluje pomysłu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe i inspirujące prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne prace stworzyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe wyzwanie. Pięknie inspirujecie. :)

    OdpowiedzUsuń